Serveis per a més repetició i tiquet mitjà

Cap negoci sol ser rendible si els clients no repeteixen les seves compres. T'ajudem a optimitzar les ràtios de recompra i el tiquet mitjà mitjançant sistemes de fidelització, retenció i recuperació. També ajudem als teus clients a ser prescriptors del teu lloc web.

Saps com personalitzar la teva oferta? Com mesurar i millorar l'efectivitat de les teves newletters? O com augmentar el tiquet mitjà usant cross-selling o up-selling? T'oferim aquests serveis i molts més per augmentar el valor a llarg termini dels teus clients.

Email Marketing
Creem, activem i monetitzem la llista de clients o contactes qualificats, amb campanyes de mail personalitzades.
Recuperació de carrets
Crearem accions de recuperació dels carrets de compra que han estat abandonats: amb suport, ofertes personalitzades, etc.
Up Sell i Cross Sell
Augmentem el tiquet mitjà oferint productes alternatius i complementaris que ajudin el client a realitzar la millor compra.
Personalització
Adaptem els continguts i oferta segons l’origen de la visita, la seva recerca, el dispositiu. I si ja és client les seves compres anteriors, etc.
Fidelització de clients
Augmentem el LTV (valor a llarg termini) dels clients amb campanyes de reactivació i fidelització que els mantinguin vinculats.
Recomanació i opinions
Donem eines als clients per opinar i recomanar. Potenciem la compra social en crear prescriptors dels productes.